torsdag 29 april 2010

Kick out och bye bye UNiT18

Förra veckan var vi i UNiT18 på kick out i Dalarna... Det var tre sköna och roliga dagar som började med att bestiga ett berg... jag och Lisa passade på att träna lite uppför slalombacken!
Fika pause mitt i backen och sen det roligaste av allt....
...åka madrass nerför :) Alla skrek, vissa av förtjusning och andra av skräck. Påminner mig om fjällresorna när jag var liten och vi alltid smet ut på nätterna och åkte i backarna!
Morgonpromenad vid vattnet :)
SPA i Mora. Fick min första ansiktsbehandling sen 2001 kom jag på :) underskattat!
Annars var det mest vin, mat och samkväm i stugan! 
Vi körde "Halv 8 hos mig" och jag och Lisa skojade till det med partyhattar för att samla poäng :)
Pelle klev upp och bakade scones till alla ;)
Nu är vårt projekt på UNT över och alla ska börja på nya saker.. Det sista vi gjorde var en Lärandeexamination i tisdags för resten av teamet. Då delade vi med oss av lite av vad vi lärt oss på dessa 10 månader och lät dom andra leka "Vem vill bli Projektledare?". Lyckat och roligt!

Patrick, Mia och Carro grillas...
En annan grupp hade "kommunikation" som tema för sin examination. Intressanta diskussioner!
Nu ska jag kila till skolan igen för de två sista examinationerna. Vi har haft tre riktigt roliga dagar, kul att alla är på plats efter så lång tid bara i projektgrupperna!
Och stan rustar för krig - imorgon är det VALBORG 2010!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: