fredag 9 april 2010

WE DID IT!

UNiT18 är examinerade i Fas 2, utan kompletteringar och med massor av beröm från examinator, rektor, uppdragsgivare och medarbetare!
Vi var riktigt nervösa och vi grillades hårt, men till slut kunde inte David hålla sig längre utan lät Pelle korka upp skumpan!!!
"Jag har nog aldrig varit med om en så nöjd uppdragsgivare" - examinator David
:)
I slutet av maj förra året när UNiT18 bildades hade jag precis den här förhoppningen - att få driva ett projekt med ribban högt upp i himlen hela tiden - och leverera ett bra resultat 10 månader senare!
Vi firade stort med middag och fest på Stocken igår och det är bara att lyfta på hatten för mina fem projektmedlemmar; Lisa, Johanna, Malin, Johanna och Pelle - det har varit en ÄRA att få jobba med er och jag har lärt mig otroligt mycket av vårt projekt.

Inga kommentarer: