söndag 4 december 2011

Lucka 2

TRÄNING!
Träningen går framåt nu och här är Anton, en grymt bra instruktör jag tränat för ett år nu och som tar på sig att styra upp roliga pass som alla som vill får komma på. Helt rätt tycker jag och min träningsmotivation är tillbaka där den ska vara.





På fredagar kl.06:35 kör vi intervaller och förra fredagen filmades det lite....




Och på söndagar är det spinning i 2,5h och då ser det ut såhär...



De är ett gäng killar som ska köra Vättern på 7h och 30min och jag och Lottie är med för att det är så roliga pass. Jag ska inte cykla Vättern men om någon får för sig att skänka mig en cykel så skulle jag kunna överväga att ställa upp i nåt lopp framöver.
Hur som helst, galet roliga pass senaste 7-8 veckorna, I love it!!!!
Saknar dock danspass så himla himla himla mycket. Får lite ont i hjärtat när jag tänker på hur mycket jag skulle kunna dansa om jag bodde i Stockholm.. Actic, snälla satsa på fler danspass!!!

Inga kommentarer: