söndag 11 december 2011

Lucka 9

Jag gillar verkligen min arbetsplats och mina härliga kollegor :)
Vi hade julfest i torsdags och istället för att supa skallen av oss och göra pinsamma saker så åt vi en supergod middag från KINGSTREET på kontoret och gled sen över till UKK och gick på konsert med Timbuktu. Alla röjde och dansade loss till Sveriges skönaste livegäng!
Den bästa julfesten jag varit på, saknades bara det numera erkända luciatåget från Idékraft :)
Grym liveartist!
Och bandet Damn! är grymma!

Ungefär lika grymma som vårt luciatåg 2009 och 2010 :)
Lottie fick en julklapp som var hatt och gran i ett :)

1 kommentar:

Mrs Märy sa...

HÄrligt att du börjat blogga igen!
Som vanligt en inspirerande, peppande och tankvärd start på dagen att läsa din blogg :)

Har du bokat NikeBlast2012 förresten?
Missar ju tyvärr av förklarliga skäl men hoppas att ni ska dansa rumpan av er i mitt stället :)

Sköt om dig och fortsätt att vara DU!
Kram