tisdag 14 februari 2012


ALLA HJÄRTANS DAG idag och hade jag varit piggare hade mitt hjärta fått jobba lite hårdare genom några extra löpsteg eller upphopp! Men jag vaknade med halsont så det har varit en toklugn dag om man ser till fysisk aktivitet. Tråkigt, eftersom jag älskar mina morgonpass! 

Så mycket romantik har dagen inte bjudit på, ingen överraskning från någon hemlig beundrare i form av dessa söta skor ;) då hade jag nog smält som en glass!
Och jag har inte heller överraskat någon kille så det är ju 0-0 där kan man säga. Förutom några av mina bästa vänner som förtjänade lite extra kärlek <3
Tycker det är rätt tråkigt att killar i Sverige generellt är så usla på att datea, det märks tydligt en sån här dag jag som bott i USA där alla restauranger är fulla av par. Det är ju kul och ett trevligt sätt att lära känna varann, men här ska man helst ut på krogen eller ragga på nätet. Och där är jag usel. 
Jag tycker om och hejar på de killar som vågar bjuda ut en tjej och uppvakta henne lite, hålla upp dörren, ge blommor, hålla handen och vara en gentleman. Var gömmer ni er? Ta det inte så allvarligt, våga bjud ut tjejen som du tycker är söt men inte har en aning om vad hon heter eller om hon är singel. Alla tjejer blir smickrade om en nykter kille vågar fråga om en fika eller lunch. 
Som tur är behöver man inte en kille för att gå på date, så jag har haft en trevlig kväll på Stationen med bästa Mary. Tjejsnack, god mat och vin :) hur bra som helst när man känner sig lite väl mycket singel en dag som denna!

Och jag skickar kärlek och kramar till alla mina älskade vänner och min familj som förtjänar det alla dagar om året inte bara idag, fast ni får lite extra idag ;)

Och sen hoppas jag att alla som har en käresta inte bojkottade den här dagen utan passade på att göra något extra när hela stan är full av blommor och choklad :) 

Inga kommentarer: