måndag 13 februari 2012

I lördags hade jag en sån lördag som jag blir riktigt lycklig av. En lördag med mina bästa vänner, med träning, god mat, fest och massor av skratt! 
Det är en rolig tradition vi haft i många år att då och då planera in heldagar tillsammans och hitta på en massa bus :)

I lördags började vi med att slåss och gå lös på varandra!
Johanna och Emma körde stenhårt och var grymma trots att de är rookisar om man jämför med mig och Lottie :) 
Att boxas är bästa sättet att göra av med all energi och fylla på med ny. Endorfinkicken är fantastisk!
Lite för glad för att slåss mot va? ;)

Senare gick vi hem till Lottie och lagade världens godaste middag och jag njöt av gott vin efter 6 veckor utan alkohol. Har mått väldigt bra och det har varit intressant att se hur kroppen reagerar när man verkligen tar hand om den när det kommer till mat, sömn, vila och träning.
Men i lördags var det fokus på fest :)
Efter några timmar kom min älskade Fia till oss också så då var allt som det ska!
Det blev drinkar och röj natten lång och första partykvällen 2012 är alltså avklarad. Tant var ganska trött igår men det var det värt ;)
Bästa bästa tjejerna som jag är så glad att ha i mitt liv <3

Tack för ett galet roligt dygn brudar!

Inga kommentarer: