torsdag 2 februari 2012

Veckan har gått i en rasande fart och i morgon är det fredag igen!
Ny månad, januari är över och nu är härliga vintern här på riktigt med mera snö och -15c några kvällar! Jag längtar till Åre!

I måndags var jag och lyssnade på bl à Annika Winsth (Nordeas chefsekonom) och författaren/advokaten/stilikonen Jens Lapidus. Advokatfirman Lindahl hade sin årliga Lindahldagen och jag och Lottie sänkte medelåldern med ca 20år och satte lite färg på publiken som bestod av 90% kostymer.
Ett bra arrangemang i allafall och efteråt bjöds det på mat på deras stora kontor i gamla riksbankshuset.

Igår körde jag sista träningspasset inför helgen och konstaterar att jag lyckats bra med min uppladdning och förberedelse till Nike detta år!
5 helvita veckor med 25st träningspass av bra kvalitet och stor variation. Precis som jag vill ha det :)
Jag är mycket nöjd och det ska bli så himla kul att hämta hem det här nu i form av två dagars galet rolig träning i Globen! Jag är sjukt laddad och full av förväntan på alla pass.

Men först, en fredag på jobbet - vi blev nominerade till Årets Byrå i veckan. Kul och jag är stolt över att vara en del av ett lag som jobbar hårt och kämpar för sina kunder. Sen om vi vinner priser på grund av bra jobb är det en bonus!
Godnatt från en glad Chris..

Inga kommentarer: