onsdag 22 februari 2012

Klockan för sent igen.. Ska sova strax..
Kört boxning med Johan och Erik ikväll, riktigt kul. Ibland behöver man bara slå lite för att må ännu bättre!
Har chillat i soffan med Café och fann en artikel om den europeiska orten jag och Fia planerar att besöka i sommar. Blev glad :) semester med Fia, kan inte bli annat än bäst! Vår första utlandsresa tillsammans!
Riktigt pissväder idag, snön har smält i fyra dagar och sen frös det på. Halt som en isrink, man vill inte gå ut. Jag hade mysigt besök av Henriette hela kvällen igår, vi åt god soppa (tack mamma för kokboken) och pratade i timmar. Vi har haft många bra samtal genom åren och hon känner mig sedan innan jag bodde i USA och när jag hade ett lite annorlunda liv jämfört med nu.

Hur som helst, återigen slår det mig vilka fina vänner jag har och vad jag tycker om att ha dom nära. Bara Frida som saknas och det är inte bara.. Jag fick lite ont i hjärtat imorse när jag tänkte på henne och att hon egentligen skulle flyttat hem nästa vecka. Men allt sker av en anledning.
Just ja, pratade med Gino ikväll. Han är bäst han med och vi ska till Rom i höst :) du gör mig alltid så himla himla glad. Love you och grattis till nya jobbet!

Inga kommentarer: