torsdag 16 februari 2012

Var är du när jag behöver dig som mest?
Theraflu kan man alltid lita på och nu skulle jag behöva lite som kickar igång mig.
Inget på svenska Apoteket fungerar mot det jag åkt på nu. Huvudvärken från helvetet och idag har jag inte tagit mig upp från soffan. Det går sådär att leka projektledare hemifrån när man knappt orkar titta på dataskärmen eller mobilen. Och jag orkar inte gå att köpa mat heller så det har blivit tre smoothies och lite glass till mat idag. Har nyss lyckats plitat ihop en offert som måste skickas imorrn bitti och passar på att blogga lite snabbt. Sen blir det sängen och jag vill inte ens tänka på morgondagen om inte det släpper lite. Jag ska nämligen styra upp en aktivitet på jobbet som vi har imorrn kväll. Väldigt olägligt.
För att inte tala om söndag. Den känns lite för nära nu.... SUCK!

Inga kommentarer: