torsdag 5 april 2012

GLAD PÅSK, nu är jag i Sundsvall efter en rolig bilresa med min bästis och för mycket godis :)
Hur det än är så blir jag alltid glad av att få åka norrut och speciellt med Fia!
Vi satt i baksätet och käkade godis och skrattade. Vi försökte även sälja in oss som två energy bars till Anders i helgen, får se om han nappar :)
När det nu inte blev Åre i veckan glädjs jag åt att få några dagar med min familj. Älskar att komma hem och sätta mig i köket med mamma och Per, hälla upp ett glas vin (som Per oftast serverar innan jag hinner säga hej...) och sen laga en god middag och surra i ett par timmar.
Saknade mina syskon men det är lyxigt att få lite egentid med mamma och Per, speciellt när vi inte setts på ett tag och har massor att prata om. Som en resa nästa sommar till exempel!
I morgon planerar vi att vandra uppe längs höga kusten och det var evigheter sen jag var där så det blir kul, längtar till havet. Sen hem till syster och Johan på kvällen.

Igår var det en lyckokväll! 
Träning, vänner och mys!

Jag fick ett påskägg med godis för hela helgen <3 

Och i morse var det en lyckomorgon!
Med bästa vänner och pussar :)

Jag vaknar glad, jag går och lägger mig glad. Inifrån och ut. Tacksam rakt igenom.
Det är vår, det är ljust och solen kommer tillbaka när som helst <3

Vad är viktigast för dig - det du har eller det du är på väg mot?


Inga kommentarer: