torsdag 26 april 2012

GRATTIS världens bästa Lottie som fyller 26år idag!


I drygt tre år har vi hängt ihop, inte suttit ihop som vissa trott ibland! 
Här kommer en liten hyllning till dig!
Olai-Boo, Chris&Lottie, Harry Potter och Lill-Babs, b-rudarna, Snigeln och Svinet...ja, kära barn får fina namn och tillsammans går vi helst under namnet ÄGA AB ;) väldigt internt...
Jag är så himla glad och tacksam att jag har dig i mitt liv, av många anledningar. Men mest för att vi alltid skrattar ihop och för att vi har så jävulskt kul. Under dessa tre år har vi hunnit göra så många roliga saker och när jag tittade igenom lite bilder inser jag att glömt hälften. Tur man har bilder, så man kan garva igen och tur att vi har damp så vi inte står stilla :)

Fjällresor har det blivit några stycken... då står vi inte för det kvinnliga...
Sen var vi Jägerbrudar en gång...riktigt kvinnligt då!
Och vi drog av en Tjejklassiker första året vi kände varann. Det var då vi lärde känna varann, startade företag, drev projekt, klickade helt enkelt :) 
Jag tror även vi frös ihjäl här på bilden, men kul hade vi :)

Den här är min favvo... möt Rita från Norrköping som vet hur man röjer utanför husvagnen :)

Och hennes trailerpolare från husvagnen bredvid...

Vi har haft en söt bil ihop vid namn Black Jack :)
Vi har föreläst en del ihop!
Vi har dykt i ett kalkbrott med för stora torrdräkter på sommarens varmaste dag :)


Vi har jobbat ihop en hel del :)
Och vi har tränat ihop tills vi inte orkar gå en meter... 

En av förra årets höjdpunkter - vår USA resa till LA och Vegas! 
Äntligen fick jag introducera Lottie till Chipotle, världens godaste snabbmat!
Vi röjde Vegas och invigde TAO Beach för säsongen :)

Vi har varit på bröllop ihop, och nästan gift oss med varandra :)
Och vi har sprungit på ett antal fester på hemmaplan...
Och hur kul det än är med fester så vet jag att vi älskar det här allra mest - att få vara ute i naturen, på fjället, vid havet, i skogen och mysa ner sig i en stuga på kvällen med rödvin och prata om alla roliga anledningar att kliva upp på morgonen och våra mest galna idéer. 
Senaste året har varit tufft på många sätt. Jag hade inte klarat det som jag gjort utan Lottie. 
We ride together, we die together sa vi mest på skämt men jag tror det stämmer. 

Tack för att du är den du är och står med båda fötterna på jorden och håller mig i handen <3
På måndag får jag fira dig :)

Inga kommentarer: