onsdag 12 januari 2011

Förlovade!

Satte nästan lunchen i halsen idag.... :)
Att hon kunnat hålla det här hemligt för mig är mer förvånande än själva förlovningen egentligen, jag skojade ju om att hon skulle komma hem med ring på fingret!
STORT GRATTIS!!!
Älskade Lotta som hittat världens bästa Peter och som är så lycklig att hon strålar!
Jag träffade Lotta första terminen i USA då hon var au pair där. Hennes värdpappa tog med oss på en fest och där träffade Frida sin Marcus :) Så allt hänger ihop och det var nog meningen att jag och Lotta skulle bli vänner och sen i oktober är vi även kollegor på UNT :) Jag blir rörd när jag tänker på att hon och Peter förlovat sig, det kommer upp en massa känslor och tankar.
Sen jag flyttade tillbaka till Uppsala från USA 2008 har jag umgåtts massor med Lotta. Jag har så många roliga minnen från allt vi gjort när hon bodde mitt i stan. Nu är det lite tomt när hon försvunnit till Stockholm, men nån gång ska vi ju alla stadga oss och bli sambo och nu blev hon först ;)
Jag är så glad att vi haft en riktigt rolig singelperiod tillsammans, det har varit massvis med partyn, några resor, en och annan martini, rosévin och härliga skratt... och sen är jag ännu gladare att hon träffat fina Peter. Ser fram emot ännu fler minnen med ER två!
LOVE YOU!
(hade ju ingen bild på kärleksparet så det fick bli en på mig och Lotta)
Några saker som får mig att tänka på Lotta:
-Martinis -goda efterrätter -roliga rim -smycken -Visby -räkor -DuoJag -Magnus Uggla -Uppsala

Inga kommentarer: