onsdag 19 januari 2011

Jobb och sport

Dagarna, dagarna...
Dom flyger förbi! Har ju inte ens hunnit se Solsidan sen vi kom hem från Idre, skandal!
Just nu jobb från tidig morgon till sen kväll. Jag försöker hålla fokus på rätt saker.
Vi har en budget att krossa under 2011, nåt annat finns inte och vi satsar på ett lärorikt år med många evenemang. Det har börjat kul även om jag emellanåt blir väldigt frustrerad över det projekt jag just nu genomför. Snart är det klart i allafall!
Nu ska jag och Lottie börja marknadsföra oss också så igår fick vi fotomodella... massa smink på, lite roliga kläder och sen posa framför kameran i en studio! Inte helt lätt, men jag bad duktige Martin dra på Shakira på högsta volym så kunde jag gå loss lite :) Sjukt kul och nästa gång vi fotar har jag förhoppningsvis en bräda på fötterna och är lite mer mig själv.

Idrottsgalan och Grammisgalan på tv igår, sport och musik - två av det bästa i livet!
Jag valde sporten för sport är det roligaste som finns och en vacker dag kommer jag jobba med det. Blir motiverad, inspirerad, glad, lycklig, varm i hjärtat och supertaggad när jag ser alla dessa grymma idrottare. Att bli bäst i världen på nåt är häftigt och att tro på sig själv och sin egen förmåga är ännu häftigare och nåt som fler borde göra!
Marcus Hellner sprider verkligen glädje med sitt leende och jag tycker Alshammar var värd Jerringpriset, har man simmat i toppen i 19år är man värd folkets röst!

Min brorsa Joar vann SM i innebandy förra helgen och jag är en mycket stolt storasyster :)
Det var ett historiskt guld för Västernorrland och vilken laginsats!!! Jag tycker det är kul att jag har en så sportintresserad släkt och familj, finns alltid matcher att gå på när man är hemma!

På tal om sport, igår på morgonmötet visade vår chef det här klippet och inspirerade oss till att tänka i nya banor... Kolla hur spelaren grundlurar sina motspelare!
Nu ska jag inte lura nån men visst är det häftigt när man kommer på nya tankesätt och idéer!?


Imorgon får jag en trevlig belöning - 50min massage efter jobbet!!!
Dåligt med träning just nu, inte bra alls... tur att hjärnan tränas konstant :)

Inga kommentarer: