söndag 30 januari 2011

SUNday!

Har man Peran med dröjer det 5min innan han blir hungrig så innan vi ens hunnit ut på isen hade han dukat upp varm choklad och semlor :)
Lottie var smart och fixade skjuts av Peran när hon blev trött...
ser lite mer kärleksfullt ut än vad det var :) 
Matdags igen! såg rätt kul ut när Peran tänkte betala med kort  :)
Vi åkte nästan runt hela sjön som är 11km nåt... Hur härligt och kul som helst, jag vill ha egna skridskor bara för dom man hyr är inte helt stabila. Men 50kr för en timme är ju billigt och perfekt!
Kommer kännas i utsida lår imorgon vill jag lova!
Mår så himla bra av att få vara ute i solen och härliga vintervädret!
I veckan var jag less och ville ha sommar... nu känns det lite bättre efter en sån här dag :)

Jag har så härliga vänner och just idag är jag tacksam att jag har dom här två duracellkaninerna som är lika rastlösa som mig och inte vill sova bort en så fin söndag. Efter skridskoåkning lagade vi god mat och såg på Solsidan, bara massa sol idag alltså!
"It's such a perfect day, I'm glad I spent it with YOU"

1997 gjordes den här låten för "children in need" och jag tycker inte det känns som 14 år sen :)

Inga kommentarer: