måndag 31 januari 2011

Kärleksbrev...

...eller snarare en sur påminnelse om att min älskade iPhone är stulen :(
Men det fick inte förstöra den här dagen som i övrigt varit bra! Jag och Lottie har dansat på borden eftersom alla cheferna är på skidresa till Italien :) 
Nej inte riktigt, vi har jobbat på bra och dragit igång ett nytt roligt projekt som ni kommer få höra mer om snart. När vi blir trötta och tar en "pause", då kommer våra bästa idéer - visst är det lustigt?!
Körde ett bra spinningpass efter jobbet, konditionen klättrar åt rätt håll nu.

Invigde min Tide-to-go penna (sånt som bara finns i USA) som ska göra underverk på alla fläckar... perfekt att ha i handväskan! ja det gick väl sådär på hundra fläckar av balsamvinäger som min tröja fått. Att man aldrig lär sig att inte laga mat utan förkläde... ska bli bättre på att använda mitt snygga som jag fick av Johanna för nåt år sen:
Nu ska jag sussa för imorgon klockan sju hoppar jag i poolen!
Frida drar hem till L.A. imorgon och jag önskar henne lycka till med jobbletande och solbränna i härliga Cali ♥ tack för att vi fick ha dig här en stund på svensk mark!
Hon och jag på bästa loungen i Hollywood i höstas - The W

Inga kommentarer: