söndag 30 januari 2011

Lördagsrally!

Idag har jag delat ut 500 korvar och kört radiostyrda bilar med 100 barn.
En rolig arbetsdag och vi gjorde många Uppsalabor glada vilket var tanken!
Det var rallyuppvisning och majoritet män med sina barn på torget!
Såna här monsterbilar har jag sett på tv... jävlar vad den lät!
Jag och Lottie hade en tävling där man kunde vinna en åktur om man hittade 5 loggor som inte hör till vårt Mediehus. Det var inte direkt klädkod kavaj idag btw... :)
Kids överallt :)
Banan från Konserthuset!
När vi var klara med jobb blev det middag hos Martin, längesen vi träffade det gänget så det var kul!
Men så mycket mer än middag orkade inte Chrissan ikväll...
Fina vänner jag har och som jag alltid skrattar med ♥

Hade ju mer än gärna rockat loss på NIKE i helgen, men nu blev det jobb istället och då är det tur att jag har vänner där som rapporterar hur roliga klasserna är :)
Snodde ett låttips av Lollo, en vacker låt som jag spelar just nu.....
Hur skulle livet funka utan musik? Inte bra, tror jag.
Nu ska jag klura lite på inredning och sova gott i min sköna säng!

Inga kommentarer: