fredag 28 januari 2011

Friday I'm in love...


En mycket bra fredag började med spinning innan jobbet, ett kanonbra pass som jag hoppas kunna fortsätta gå på, bra nätverkande efteråt :) man är ju grym om man kör träning 06:30 varje fredag!
Sen kom Frida på besök över lunchen och vi drog med oss min amerikanska chef som delade med sig av några roliga stories och tips till Frida. Inspirerande och underhållande!
Mycket bra nu när hon ska hem till LA och leta jobb!
Sen poppades det musik medans vi jobbade, jag var på väldigt bra humör och känner att förra veckans besvikelser och nedgångar börjar lägga sig... ska bara hitta en lösning på mitt nya påhitt - att åka till Vegas i april ;)
Efter jobbet åt jag och Lottie en god middag med Peran, Andreas, Kristoffer och James medans Sverige förlorade handbollens semi. Sen körde vi vuxenkväll med Loka, På Spåret och Skavlan och jag somnade i Pers soffa. Nu ska jag flytta mig till min egna säng och vakna pigg imorgon då vi ska rodda det här:

Bilsportdag med rally på Vaksala Torg och sen en välförtjänt ledig lördagkväll!!!
Enda negativa med helgen är att jag missar årets roligaste träningskonvent - The Nike Blast i Stockholm. Alla ni som ska dit kommer ha energi för resten av året :)

Inga kommentarer: