måndag 3 januari 2011

Nyårsbilder!

Stockholmare på väg till landet... slutade i diket :)
Vi fick stanna och hjälpa Carl, Fia och Markus och jag fick en fin tillrättavisning av en gubbe som ville tala om för oss hur vi skulle göra.. När jag skulle kliva runt bilen för att lyfta på ena sidan skrek han: "En KILLE får komma hit, som kan ta i!" :) Mina muskler syntes inte genom jackan. Hö hö.
Johanna & Alex underbara hus där vi firade ut det gamla och in det nya året!
Vi var ute hela dagen och hade tur för det var en av vinterns vackraste dagar :)
I Långhundra där Johanna och Alex bor har dom en tradition att ses nere vid sjön och grilla korv på nyårsafton. Dit tar man fyrhjulingen eller skotern såklart :)
Kan vara bland det roligaste som finns att köra skoter, jag vill ha en egen!!
Jag råkade välta med den också, måste ju testa kvalitén på leksakerna och man måste ju gasa på ;)



 Precis innan det blev mörkt dök hästen Oskar upp och ville ge oss en åktur :)
Jag hade aldrig åkt pulka bakom en galopperande häst förrut och det var skrattframkallande!
Vackra vinterland!

Kommer fler bilder en annan gång, måste sova nu. Har varit på bio med Henriette ikväll och sett "The Next Three Days" en action som var helt ok. Innan det var vi med Martin och tränade lite, jag måste komma igång nu. No excuses, nu kör vi! Mot 2011-formen som ska vara mkt bättre än 2010.
Jag är grymt motiverad!

Men det är inte för oss alla som året börjat så bra... det gör ont i mig att inte alla bara kan få vara friska och speciellt en som kämpat så otroligt mycket.
Mina tankar går till Elin och hennes familj. Håller alla tummar så hårt jag bara kan.



Inga kommentarer: