tisdag 27 mars 2012

Om jag vore kille skulle jag gå på bikram yoga ofta. Svettiga, halvnakna tjejer som ligger i konstiga positioner och som dessutom får snygga kroppar på köpet!
Det bara slog mig idag, jag som tycker träningssammanhang borde vara de bästa att träffa sin partner i, vet ju i och för sig att inte alla håller med mig och jag är ju heller inte något levande exempel på att det är bättre än andra ställen. Fast det händer ju och hur det än är så träning = glädje och när man är glad är man sig själv och gillar man någon när man svettas och krigar ihop så är det nog +1 poäng :)
Och just nu kanske +10p för mig ;)

2a klassen bikram i kväll alltså, det gick mycket bättre och instruktören (vet inte ens om det heter så) var AMAZING. Även hon amerikanska som förra och vilken röst, vilken inlevelse, vilka instruktioner hon levererade! I LOVED IT! Svettades om möjligt ännu mer men njöt även lite mer av värmen. Ni bara måste prova!

Mycket jobb denna vecka. En workshop imorgon som jag hoppas blir mkt bra! Handlar om att utveckla stans idrottsarrangemang och jag hade faktiskt hand om en innebandymatch igår. Min kund Jöta var matchvärdar på Storvretas kvartsfinal och det blev en lyckad kväll. Sport, världens bästa påhitt!

Lite PR fick vi också....

Jöta                   Visar 1 till 1 av 1 nya artiklar
Storvreta klara för semifinal
2012-03-27 11:40 - Uppsala Direkt
"Stämningen i Fyrishov var fantastisk och mycket tack vare matchens huvudsponsor Jöta som inför matchen delat ut röda t-shirts till samtliga åskådare vilket bildade ett rött publikhav."                   
           

Jag gillar mitt jobb och jag gillar det extra mycket när det händer massor!

Nåt jag inte gillar är vädret i Åre just nu - mycket oklart om det blir någon resa dit nästa vecka. Jag som sett fram emot det så mycket gråter lite inombords men som mamma sa - jag är ju inte 90år utan kan åka dit nästa år istället :)

Gjorde kanske världens godaste pannkakor idag, fick bakprotein av Emil i helgen och det ska tydligen vara bra att byta ut vanligt mjöl mot och ja, gott blev det fast jag freestylade totalt och blandade ihop ett eget recept. Mera matlagning framöver, nu känns det inte lika jobbigt att gå till affären och handla när det inte är snö längre.

Johanna ringde i kväll och sa att jag får låna hennes cykel om jag vill cykla ett lopp i Uppsala den 12-13 maj. Tåls att tänka på!
Nu är det ett år sen vi härjade i Vegas med dom här snyggingarna! Tider det :)

Inga kommentarer: