söndag 11 mars 2012

Pepparkaka! 
Som om jag inte tycker jag är vit nog så kom hon in genom min dörr i kväll.. brun, snygg, fräsch, strålande vacker och med en sjukt snygg keps :) Välkommen hem darling!
Jag, Mary, Lottie och Emma bjöd på tacos och svenskt godis som tydligen stod högst upp på önskelistan!

Vi hann med ett födelsedagskalas hos Lotta också, hon fyller år i morgon och bjöd på god tårta och trevligt sällskap. Självklart hamnade den här lilla sötisen i rampljuset ;)
Blir bara sötare och sötare...

Ännu en vacker vårdag fick vi idag och jag riktigt längtar tills jag får stoppa undan alla tjocka kläder och bänka mig på en uteservering i stan.
Nu väntar en ny vecka, förhoppningsvis med några nya uppdrag på jobbsidan. 

Har satt upp ett nytt träningsmål nu och det är att jag ska klara chins. Har aldrig klarat det i hela mitt liv utan har bara gått runt och tänkt att jag vill kunna det, men varje gång jag tänker att jag ska träna det så tappar jag tålamodet direkt eftersom det inte går att träna riktiga chins själv. Jag måste ha hjälp av någon som lyfter upp mig lite grann. Så idag fick jag coaching och bra pepp av Emil, mkt bra!! Kommer förmodligen inte kunna lyfta armarna i morgon för vi körde 7 set chins och 7 set dips och det var brutalt jobbigt. Men han tror att jag kommer klara det här och då är det bara att bestämma sig och köra. Hur svårt ska det vara? :) har ju bara väntat 28 år nu... eller jag kunde när jag var liten minns jag :) 
En gång i veckan ska jag träna detta. Om en månad ska jag klara det, annars väntar en hemsk bestraffning... och jag är mer för det här med belöningar :)


Inga kommentarer: