fredag 23 mars 2012

Vilken underbar avslutning på veckan med så fint väder. Jag har turen att ha fönsterlösa på jobbet med solen rakt in och det är så härligt med ljuset!
Uppsala lever upp och jag får äntligen bära färgglada kläder utan att vara konstig :) grönt är min nya favoritfärg!
Sen säger jag som Lottie sa i somras "det här vädret får en att tro att man tycker om allt och alla". Härlig känsla! Jag fick bästa starten på fredagen imorse med ett tufft pass på Actic. Grymt nöjd att orka det med tanke på att jag var riktigt sliten efter igår. Viljan gör halva jobbet!

Har precis kommit hem efter en sen AW på stan med Johanna och Emma. Mycket trevligt men lugnt, satt och skvallrade på Edenbergs och sen hängde vi i baren på Plock och snackade med Gabbe och Jocke som jobbar där.
Dags att sova så jag orkar med en tidig utmaning imorgon... Ska äntligen få testa en träningsform jag velat prova sen länge! Men det kommer inte att bli lätt :)

Inga kommentarer: