onsdag 6 juni 2007

Almost there...

Om tolv timmar avslutar jag terminen på Santa Monica College. Min uppsats är färdig, självklart satt jag till för 5 min sedan och pillade på den...det önskar jag att jag hade gjort förra söndagen typ, men jag måste väl göra skäl för min blogg =) Varför göra något idag när man kan skjuta upp det till imorgon?

Imorgon fyller Per (grattis grattis) år och det är Sveriges Nationaldag. Frida och jag ska fira efter skolan, vi ska åka in till Hollywood och gå på nån mexikansk restaurang där dom har live musik som tydligen ska vara bra. Frida ska göra en konsert rapport till sin musik klass och bjuder därför ut mig på detta =) Kul!

Sedan är det inte så mycket kvar...Ska börja packa och fixa allt inför tisdag då jag lyfter mot Sverige! I cannot believe it, men så är det!

Sara, det här var ett år sen, kan du förstå det? Jag har tyvärr inte lika snygg solbränna nu, men du får skaffa en i Spanien! =) Puss!

Inga kommentarer: