söndag 3 juni 2007

Försöka går ju!

Försök att få mig att palla att vara uppe två nätter i rad och festa! Jag är numera vek =) Eller är jag vuxen? Eller är jag bara tråkig? jag är i allafall inte ensam, Frida är precis likadan! Har varit halvdöd hela dagen på grund av för lite sömn och tequila igår. Åkte in till Santa Monica med Frida, vi passar verkligen i en Mustang cab hon och jag! Oscar bjöd oss på fisk- och skaldjursbuffé på ett trevligt ställe vi aldrig varit på. Hur mycket mat som helst, jag blandade goda lax-rätter, vårrullar och sushi med färsk melon, ananas, broccoli och morotskaka =) Mums mums! På vägen hem svängde vi förbi på beachfesten som Gordy (kompis från förra sommaren) och hans gäng har idag. Vi har lovat att komma dit igen, skulle bara hem och byta om, men nu känner vi båda att vi skulle behöva sova och plugga! Men deras fester är så himla roliga och Adam bor så fint precis PÅ Venice Beach så vi måste nästan dit bara för att få uppleva det igen! Adams kommentar när vi nämnde att vi inte har någon bil: "But why don't you just borrow my Cadillac? I don't like to drive, so I never use it. It is parked in the garage all the time..." Jaa, ibland krånglar man till saker mer än nödvändigt...svaren finns så nära till hands ibland =) Nu har jag tryckt i mig Starbuck's Vanilla Latte, en macka och TRE kakor från Subway. Slå det om ni kan!

1 kommentar:

Josefin sa...

kakor jag behöver kakor, eller pizza, eller kebab. Finns det kebab där du är? det blir nog kebab idag!

är lite smått bakis idag, men jag hinner kanske komma förbi en sväng ändå innan jag börjar jobba, ligger du på stranden eller? Aja jag hittar dig nog =)

hoppas allt festande går bra! KRAM