måndag 11 juni 2007

Då är man servitris då...eller nåt...

Kom nyss hem från The Valley =) Alla som vet vad det är förstår hur man uttalar det =)
Jobbade 15.30-22.30 med att servera 400 snor-rika judar. Inte lite dom käkade...herregud, trodde aldrig det skulle ta slut. Men det var helt ok jobb, serverade, plockade in och ut disk, snodde mat, fyllde på mat hit och dit...ja ni vet... Skönt att veta att jag får jobba där i höst om jag vill.
Åkte vägen i bergen hem som går som en slingrande orm....usch jag mår illa som bara den....dricker grönt te för att få ordning på hjärnan.
Måste packa nån timme nu. Imorgon är sista dagen och då blir det städa ur lägenheten och kanske träna en sista gång och sen bara säga hej då till alla man inte kommer se igen och lite mindre hej då till dom som man kommer se igen. Sen ska det bli såååååååå skönt att slippa se dom små, störande svenskarna igen. De som bor här på Marina Pointe och som inte gjort annat än rökt på, legat bakis vid poolen, förstört lägenheter, sumpat betygen och jagat kändisar den här terminen. Ska aldrig mer bo med andra svenska snorungar, tack för att jag slipper se er nu!!! Ursäkta min ilska, men jag och Frida klarar inte av dom som bor här på samma ställe som oss. Dom är bortskämda små glin som kommer hit med pappas kreditkort och skiter totalt i skolan...bara för att det är sååååå häftigt att åka till L.A.
Då kan jag tala om för er som funderar på att göra som dom, att så häftigt är det inte!!!!
Betalar man 25 000:-/termin för skolan så kan man väl åtminstone gå dit på lektionerna....? Men tydligen så ska man sitta hemma i lägenheten och röka på med andra svenskar och sen gå ut på ett sunkigt hak runt hörnet och supa sig så full så man inte minns nånting alls. IDIOTER!

Så, nu fick jag det sagt!=) Tur att jag är så perfekt själv...hehe.

Saker överallt i vårt rum just nu. Tur att jag inte behöver släpa med allt hem till Sverige....men jag vill ha med alla mina skor så jag kan använda dom...hm...ser ni något problem med det, eller??? ;-) Hjälp mig att välja då!!!!


Mina älsklingar är dom allihopa.....=)

2 kommentarer:

Josefin sa...

shiiit chris, jag behöver skor skor skooooor men hittar inga vilken lyx hylla du har där med alla härliga skor hihi Trevlig resa

My sa...

Ååå...jag behöver ju också skor...
Snart kommer du hem, wohoo, fest hela sommarn=) Men det verkar som du missat värmen för imorn ska det bli kallare här =(
Ses snart