måndag 18 juni 2007

I Svedala!

Är hemma i Sundsvall. Allt är lugnt och skönt och jag har inte orkat stressa runt till folk som man "måste träffa". Har umgåtts med familjen, mormor och morfar kom hit, igår var jag hos farfar och ikväll blir det kusinerna...så en hel del har man hunnit med. I lördags var det fest hos Josse också med mina darlings Fia, My, Jossan och Josse. Vi dansade som tokar hela kvällen, har aldrig shakat barfota på krogen förrut men det gjorde vi nu! Tack för en jättekul kväll, även om Oscar inte direkt är som klubbarna i Hollywood....men men =) Imorgon bär det av till Stockholm för att se Justin Timberlake's konsert. Han kommer lyfta Globen, grymt kul!!!! Känns lite konstigt att vara hemma men solen lyser och alla är glada så än så länge går det bra =)

3 kommentarer:

Josefin sa...

Tack själv, var superskojigt! Åhh Justin...jag är grön av avund. Njut så in i helskotta...och hälsa ;) Kram!

Josefin sa...

ja gråter, ja vill se justiiin. Hoppas ni har det toppen =)

Tack för i helgen det var super! jag har lagt upp några bilder på min blogg. KRAM

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.