torsdag 7 juni 2007

Done!

Skolan är slut för den här terminen, tack för det! Håll tummarna för mig att jag får ett A i Engelskan också, jag fick hjärnsläpp på tentan idag tyvärr. Satt hela dagen från kl.8 till 22 igår kväll med min uppsats och det var nog inte så smart för imorse var min hjärna hela tom... Men nu är allt grejat och jag har semester i 5 dagar innan jag ska till Sverige! Ikväll bjöd Frida ut mig på dejt =) Vi åkte in till Hollywood och en känd mexikansk restaurang som heter La Fonda. Där åt vi och såg ett live-framträdande av ett gäng glada mexare =) Det dansades och spelades och man fick till och med en egen musikant vid sitt bord en stund, riktigt kul! Fint att fira den svenska nationaldagen på en mexikansk restaurang va?! Jag hade i allafall ett gult linne på mig på skolan idag så det får räcka! Nu är jag så slut i kropp och knopp att jag bara sitter här på min säng som är full av kläder och tomma vattenflaskor...borde nog lägga mig! Imorrn ska jag upp tidigt, träna för första gången sedan innan jag blev sjuk, sen packa och tvätta lite och på eftermiddagen blir det Hollywood igen. Ska troligtvis jobba lite åt Lu för han behöver alltid hjälp. Annars får man väl sola lite om det blir bra väder... Jag är i allafall supernöjd med den här terminen. Skolan har gått precis som jag ville och kurserna har varit givande och väldigt roliga (förutom matten då!) och jag ser framemot hösten. Ska bland annat läsa en kommunikations-klass och en "public speaking"-klass som båda verkar jättebra! Ser framemot en härlig sommar i Sverige också och en GRYM Justin Timberlake konsert om två veckor! Fia det ska bli så kul att åka på en liten minisemester med dig!

1 kommentar:

Josefin sa...

Tack för dina fina ord på min blogg. Välkommen hem vännen!!!