söndag 10 juni 2007

Sista helgen för denna gång!

Kom nyss hem från en galen kväll med Lu, Jack, Mia, Gino m.fl. Barbeque på stranden först, sen hem hit med Lu's gitarr och hans kreativa sida kom verkligen fram. Han spelade och hittade på sånger om var och en av oss och vi skrattade ihjäl oss....killen har den mest urspårade fantasin jag nånsin varit med om! Önskar jag hade filmat alltihopa. Sen satt vi hos Lu ett tag, dom drack whiskey och jag vatten =) Sen ut på en trevlig bar i Santa Monica där jag inte varit förrut. Sen en sjukt lång promenad runt kvarteret för att kolla om det fanns nåt annat ställe men tydligen blev klockan två och då stänger allt....så vi bara gick och surrade.... Sen så drog vi hem. Sista utekvällen för den här gången. Igår var vi i Hollywood, kom inte in på Les Deux tyvärr. Det var rätt äckligt utanför med alla tjejer som gör vad som helst för att komma in. Den sidan av Hollywood vill jag bara spy på...men de bästa klubbarna finns ju tyvärr där så man vill ju in....Men när man måste smöra och göra sig för, stå utanför och flirta med en liten äcklig man i ljusblå kostym, hatt och käpp (??) på ca 45 år för att komma in, då känner både jag och Frida att det hellre får vara... Drog till ELEMENT som vi verkligen gillar. Men tyvärr var stämningen inte på topp hos oss denna kväll så det blev ett kort besök och sen hemfärd med vår kära taxichaufför Hamlet. Han har kört oss varje helg och igår väntade han 3h i taxin i Hollywood och körde hem oss när vi ville hem. Han är bäst! Nu måste jag sova, imorrn ska jag åka buss 2h för att jobba 6-7h och sen åka 2h hem. Åh, va jag älskar storstäder!!! Speciellt när jag inte har någon bil...=/ Ses snart mina älskade vänner!

Inga kommentarer: