fredag 8 juni 2007

Utelåst med en (låst) Lambourgini!

Kom precis hem från Jack, han och jag jobbade åt Lu ikväll på gymmet och jag fick 100 dollar i lön!! Lycka för en just nu fattig flicka som mig, weehoo!! Jack bor med sin kusin som äger den snyggaste condon jag har varit inne i här i L.A. Han har köpt den för ca 5 miljoner och den var grymt snyggt inredd (av en tjej såklart...), etagevåning med lite asiatisk och hawaii-känsla. Mörk ek, mörkrött på väggar och stora speglar, stora tv-apparater och en bar. Läckert ställe!
Vi blev dock utelåsta nu när Jack skulle köra hem mig, inga husnycklar och inga bilnycklar...som tur var skulle Gino & co: in till Beverly Hills och fika nu så dom kom och hämtade mig!
Sen kör kusinen runt i en Lambourgini...den fick jag tyvärr inte åka ikväll...den var låst...hmm..måste jobba på det! Det var förresten han som jag var på jobbintervju hos för ett tag sen, han har en kiropraktorklinik inne i Santa Monica. Tjänar multum!

Idag var det en helt underbar dag. Jag gick upp 7, tränade och sen låg jag vid poolen i 3 timmar och bara slappade. Frida låg också där och hon beställde pizza till poolen. Rätt kul att kunna ringa till pizzerian och säga "Marina Pointe Apartments, I'm by the POOL..." =)

Just ja, hetaste samtalsämnet: Paris Hilton frisläppt från fängelset. Hur kan det gå till som så att när en känsid kör bil påverkad och sedan "missar" att hon blivit av med körkortet och åker fast TVÅ (!!!) gånger efter det, får sitt straff först reducerat till hälften och sen släpps ut efter 5 dagar!!!!!! Hon skulle sitta 23 dagar....bortskämda lilla hemska varelse, in i finkan igen!!!!!!
Till och med instruktören på gymmet imorse pratade om det....suck....

Dagens bästa: Chris har nu en ny mobil som ska funka!! Fick en av snälla Jack, så nu får ni gärna ringa och sms:a mig och säga när vi ska ses till veckan =)



Mexare som sjöng och spelade vid vårt bord igår kväll! =)


Såhär har vi levt senaste veckan...flitiga flickor!!


"Ocean Drive" i Santa Monica...min älsklings-väg för alltid!
Hur kan man inte bli glad av att köra här, precis vid havet :-)

Inga kommentarer: