söndag 14 mars 2010

After after ski!

Helgen inleddes med Uppsalas första After Ski :) 
Coverbandet var på plats, Jägerbrudarna likaså och alla kom direkt från backen...
...GUCCI Ski Pants Collection '10, om ni undrar ;) nej jag ska inte till rymden!
Har aldrig nånsin varit sån här glam-faktor på mig i backen, så när understället var svettigt fick det bli denna outfit, inspirerad av några tonårsbrudar vi mötte på macken i Åre ifjol! Haha!
Solen tog bra i backen!
Alp-ludret Lisa!
JÄGER ÄGER!
Oskar och Anna bytte kläder!
Jäger vs Feber 1-0
Det var riktigt bra drag hela kvällen, men vid midnatt fick jag ge upp eftersom jag skulle upp och jobba igår morse... TACK tjejer för en galet rolig fest! Jag gillar att vi kan vara på skolan och festa såhär, mitt på stan och T14's festkommitté lämnar ingen besviken...!
Lite sur för att Pelle vann den här tävlingen mot mig... jag var inte så stabil med burkarna kan man säga... hatar att förlora så jag ska ha revansch!

Igår var det födelsedagsfest för Lotta & Mary... inget dåligt tårtkalas direkt!
Schlager och bubbel hos Mary, massa folk och väldigt trevligt. Jag bangade på utgång och gick hem och sov... vaknade 6h senare av SOL. Skön promenad imorse och sen satt jag och Lottie på Gillet och jobbade och åt en massa mat. Vi är duktiga på att förena nytta med nöje och fick mycket gjort.
Sen hade jag bokat kvällen till Peran och Lotta, vi har setts alldeles för lite på senaste tiden och det tar jag på mig...:( men Per är bra på att påminna mig så ikväll var det middag och film hos Lotta. Och sötaste Billy låg och sov i mitt knä:
Känner ingen hund som är så gosig som honom och visst är han söt som socker?!

1 kommentar:

Frida sa...

Men herrejävlar. Billy asså. Vad ääääääääääääääääär han för ras??? Han ser ut som bomull! Jag älskar honom!

Och du min lilla pärla. Hur kan man vara så after ski-sexig?? ;) Jag gillar brännan. Very LA... Big Bear baby!

Vi har viktiga saker att prata om. Miss you homie!