fredag 19 mars 2010

Twitter here I come

Efter lite övervägning och roliga diskussioner med mina vänner har jag bestämt mig för att börja Twittra.
Först tyckte jag det var var världens fånigaste grej. Sen tyckte jag att det bara verkade vara ännu en tidstjyv.
Sen tyckte jag att det var för kändisar och personer som har nåt vettigt att säga........ 
....och nu ska jag testa det själv för jag har fått nya perspektiv och insett hur mycket tid jag faktiskt skulle kunna SPARA :) Ge mig gärna tips eller säg vad ni tycker om Twitter, jag är nyfiken på hur det används!
Jag återkommer med svar om vad jag tycker och självklart hur ni gör för att följa min fågelsång!

Var på en otroligt inspirerande föreläsning om "Sociala medier" imorse. Fantastisk, kan man lätt säga om föreläsaren som hette Stefan Hyttefors. Han lottade ut en lunch med sig själv, mycket smart, men tyvärr vann varken jag eller Lisa. Men vi fick en otrolig start på den här fredagen :)

Inga kommentarer: