söndag 21 mars 2010

Lediga dagen!

En döskalle-tortellini smög sig in i maten ikväll. :)
Mycket trevlig lördagkväll hos Emma och Johan med Peran, Lottie, Lisa, Lotta och några andra. God mat och lite vin. Sen en sväng på Oasia där det spelades godbitar från förr. Men det är svårt att dansa loss när kläderna inte matchar musiken, nästa gång blir det sköna jeans och sneakers!
Guld tjejer!!

Har haft en toppenlördag! Började med solig promenad med Lottie och sen har jag fixat en massa här hemma, rensat i garderoben bland annat. Ju mer jag plockar och fixar desto mer saker kommer jag på som jag vill göra, så det gäller att vara effektiv de få lediga dagar jag har. 

Imorgon ska vi flytta åt Lisa, ska bli så kul att se hennes nya superfina lgh!
Sen ska ju Obama ta och kamma hem "the Health care reform" oxå, kom igen nu huset!!!!
Frida, vi gör nytt försök på Skype, imorgon kväll jobbar jag tyvärr... :(

Inga kommentarer: