onsdag 10 februari 2010

En otroligt givande onsdag!

Idag önskar jag att någon hade smygfilmat mig. Jag undrar hur det här hade sett ut på film......
  • 0700-0800 idéutveckling med Lottie
  • 0800-0900 vidareutveckling av vår idé med en av våra utbildningsledare
  • 0900-1000 projektledarhandledning på skolan, jag fick dela med mig av min största behållning och min största utmaning, mycket nyttigt och givande!
  • 1100-1200 handledning med hela projektgruppen
  • 1200-1245 förbereda räckviddsmätningen, justera enkäten, samla gruppen mm
  • 1300 slänger jag i mig lite mat....
  • 1315-1415 möte med försäljningschefen på UNT, han ger mig ett roligt erbjudande att ta upp med gruppen, vi fastnar i diskussioner om framtiden, marknadsföring och trygghetszoner!
  • 1430-1500 planering av teambuilding
  • 1500-1800 räckviddsmätning i Svava, 150 enkäter in (50 under målet men ändå mkt bra resultat)
  • 1800-1900 planering UNT, snabb avstämning med UG och en uppdatering av de nominerade till Uppsalas företagargala ---- GRATTIS JASMINE OCH FRIDA till nomineringen av Årets Unga Företagare (de läste samma utbildning som mig och tog examen i höstas). Starkt!!
Utöver detta fick jag ett mycket uppiggande telefonsamtal på eftermiddagen som bekräftade att jag och Lottie har en god idé om det vi vill göra. Kommer gå mer in på vad det är när vi kickat igång nästa helg. ÄNTLIGEN!!!!!!!!! 

När jag kom hem var det bara att sätta igång med att komponera en liten grej jag lovat att fixa till fredag. Det slutade med att jag somnade i sängen. Haha.
Det är bra att kunna ha tusen saker i huvudet samtidigt, men hur smart är det egentligen? Inte smart alls. Jag ska bli bättre på att ta en sak i taget men det är ju så svårt när man vill alla tusen sakerna lika mycket... medveten närvaro!!!!!! fokus!!!!!!!

Hur har din dag sett ut?

Imorgon blir det ännu en lång och intensiv dag men den avslutas med något riktigt kul - vi ska käka middag med vår referensgrupp och inte snacka projekt överhuvudtaget! Inkluderar en liten överraskning också :)  Belöning är viktigt när man jobbat hårt och den kommer alltid.... förr eller senare :)

Inga kommentarer: