fredag 26 februari 2010

Late night mingle

 
Uppladdning inför Vasan kan se ut på många olika sätt...
Sova ägnar jag mig sällan åt inför ett lopp ;)
Ikväll har jag, Henriette, Johanna och Lisa suttit och snackat på Gillet, sen vidare till PLOCK där vi har en bra idé om ett nytt koncept. Vill inte avslöja helt vad det är men det handlar om att fylla behovet av snabba, enkla stylingtips i en inspirerande miljö! Kul!
 
Så länge det är alkofria drinkar och en eller två öl tar jag inte så mycket stryk av att vara uppe halva nätterna... det är mycket som ska hinnas med!

Igår var det en väldigt trevlig kväll med lyxmiddag och bio - Snabba Cash som jag nu lyckats se till slut. En välgjord film som framkallade en hel del känslor hos mig av förklarliga skäl. Hemsk på många sätt, dubbellivet dom lever, tron om att pengar gör en lycklig, lögner, svek, drogernas hemska makt över en persons beteende och det tragiska slutet.. men "det är ju bara på film". Tyvärr inte alltid.

En något sömnig Chris lyssnade på OS hockey-fiaskot imorse och klev in på UNT med besvikna steg efter slutsignalen. Trots denna start blev det en intensiv, rolig och mycket givande dag idag - "FRAMTIDSDAGEN" som Lisa och Malin hade styrt upp på UNT. Visst har det framgått att jag diggar min utbildning stenhårt?
Jag älskar att få vara bland dessa härligt positiva, hungriga, peppande och utmanande personerna och när de säger att de ska styra nåt bra så blir det alltid av!
Berättar mer om dagens innehåll senare, nu måste jag sova om jag ska orka upp om några timmar för att åka till Dalarna och mitt livs första skidlopp på lördag :)
Efter den här veckan med en massa roliga saker känns det som jag kommer flyga fram i spåret!

Inga kommentarer: