tisdag 16 februari 2010

Jag vill bara smitta er lite....

...med det bästa jag fick höra idag:
  • Vad tycker du är kul?
  • Vad gör dig glad?
  • Vad är du nyfiken på?
Ägna dig åt det.

16km på skidor ikväll gick mycket lättare efter dessa ord, tack Marie!
Jag frös så jag nästan grät efter träningen och fick stå i duschen i 30 min för att tina upp....!
Sen testade jag också vad som händer om man lägger vantarna på biltaket, och glömmer dom där. Så nu vet jag det... Learning by doing, Chris! ;)

1 kommentar:

tobbe sa...

Det är kul att umgås med fina vänner, att resa och utsätta sig för något man fasat över och inse att det bara var roligt.
Jag blir glad av mina systerbarn, min familj och mina vänner, att vakna i panik och inse att det är lördag och jag får somna om.
Jag är nyfiken på språk, människors val i livet, True Blood säsong 2 och framtiden.