tisdag 11 maj 2010

Gaga oh la la!

I fredags var det dags för konsert - Lady Gaga i Globen!
Först en AW på Clarion Sign i Sthlm med tjejerna! Sprang även in i ett ex jag inte sett på åratal :) kul!
Emma, Bella, Mary & Lotta 
Jag, Fia och Lisa
And Miss Gaga!!
Hela Globen röjde loss totalt under hennes två timmar på scenen. Jag älskar att se publikhav, det är nåt magiskt över det och jag kan ju knappt föreställa mig hur man som 23-åring känner när man står där uppe och alla skriker och sjunger ens låtar. Makt!
Gaga var stencool, sjuk i huvudet och helt galen - precis som jag förväntade mig!

Det var grymma dansnummer och hela konserten byggdes på en story om hennes "Monsterball" och hon gjorde allt från att blöda, strippa och spela piano ståendes i underkläder. Hon har många bra partylåtar så efter konserten drog Henriette med mig på BJ för att dansa loss lite :)
Alltid lika glammig och snygg!
Jag önskar jag hade råd att gå på fler konserter, det är verkligen grymt, tack tjejer för en rolig kväll!

Inga kommentarer: