torsdag 13 maj 2010

Idékrafts Oscarsgala 2010

Äntligen har värmen börjat komma... det var svalkande bubbel och sminkning på balkongen innan galan igår!
Boka Lisa om du behöver en make up-/stylingartist!
Är man filmstjärna måste man bära solglasögon :) Bäst att göra så ända in på röda mattan...
... där det stod en glad chippendale och välkomnade oss! Lyckliga tanter!
Känner man Johanna Andersson som vi gör så blir den här bilden ännu bättre, haha! 
Jag tror nästan hon blundar under brillorna ;) 
Team 15 hade ordnat en helt fantastisk kväll för oss... vi satte oss till bords och blev serverade från höger och vänster. Det kom många överraskningar och skratten tog aldrig slut!
Dolph Lundgren var sist ut på scenen!
Lisa vann en Oscar som jag tror hon spelade bort vid pokerbordet!
Jacob tog det här med färgtemat på allvar!
Jag och Lottie hade rött som tema men tyvärr vann vi inga priser för vår "top model"-film!
Snygga Anna vid kakbordet!

Vi dansade och röjde loss hela natten på skolan som var omstylad så den inte gick att känna igen. Imponerande vad det går att få till även med en minmal budget och massa fantasi. Alla tjejer fick goodiebags med smink och parfym, högsta betyg!
TACK till alla som slitit och lagt ner massa tid med att fixa den här galan, vilket roligt minne ni gett oss!
Halv fem kom jag och Johanna i säng och röda dagar betyder sällan ledigt för mig så det var bara att kliva upp och jobba vid tio, lagom pigg och fräsch. Jag och Lottie började beta av 312 telefonintervjuer inför Sommarlovsentreprenörerna. Kul att det är igång och trots lite bakfylla hann vi med en hel del idag. Imorgon blir det Örebro och mera festligheter!

Inga kommentarer: