måndag 24 maj 2010

VÅRRUSET 2010

Ikväll var vi Söta & Starka, sponsrade av Fyris Senap! Vårruset i Uppsala, för 3e året i rad ställde jag upp och hade kanske inte årets piggaste ben eller bästa kondisen men det kvittar ju... hamnade på ca26 min. Är glad att det bara var 5km. Måste springa lite mer framöver om jag ska orka förbättra milen sen förra året. KUL att ha hurtiga vänner som man kan göra sånt här med, extra kul när solen skiner och ån glittrar. En skön start på veckan!!
Törstsläckare - senap, mums!
En annan grym 12a som sprang ikväll :)
2a medaljen för i år och vi kör på mot nästa!!!
Peter Siepen snackade och såg galen ut som alltid!
Sen en tid tillbaka har vi ett stående skämt kring prinskorv efter en incident i Lotties och Annas korridor... Ikväll bjöds det på "Korvisar" och gissa om vi skrattade!! Vilket sjukt påhitt! Jag som inte ens äter ändarna på vanlig korv skulle väl inte få för mig att köpa BARA ändarna på korv. HAHA mamma, säg att du skrattar nu :)
Anna, projektledare för Team Fyris Senap o även vinnaren av oss :) Grymt bra styrt, du är en klippa!!

Inga kommentarer: