onsdag 12 maj 2010

Hopp och energi!

Idag har det varit strålande sol, blå himmel och vårkänslor i hela Uppsala! 
Jag känner mig pigg, glad, fylld av energi och träningen går framåt! Tack My för att du körde ben med mig igår, 103kg i benpress är inte illa för oss :)
Lite extra glad är jag också eftersom två av mina söta vänner fallit för varandra, att välja att tro på kärlek kan inte vara fel♥äntligen!!!!!

Jag har suttit på skolan och jobbat lite idag och avslutade med ett givande möte på UNT. Ikväll har jag, Lottie, Freddan och Alex planerat sommaren eftersom vi 4 ska jobba ihop. Det blir mycket jobb och jag ser fram emot en riktigt rolig sommar då jag kommer lära mig en massa nytt, fördjupa mig i coaching och testa några idéer. Och slippa sitta inomhus hela dagarna!!! Sen väntar fler spännande saker i höst, vill bara börja jobba NU NU NU!

Igår hade vi en heldag med Stefan Siljerud från FUTUREWISE som pratade om trender och omvärldsanalys. Väldigt intressant och det gav många nya tankar om hur man kan jobba med trendspaning och få fram nya affärsidéer och strategier. Fler verktyg i lådan, tackar!
Imorgon har vi tre timmar med Per Frykman som ska ge oss mer i ämnet "personligt varumärke" - nåt som jag, Lottie och Lisa brinner för! Ser fram emot det!
Vi kommer även tacka av medarbetarna på UNT imorgon bitti. Lite vemodigt, men slutet på en sak brukar ju betyda början på något annat :)

Imorgon kväll är det dags för OSCARSGALA med teamet! Vi vet inget annat än att fördrinken serveras kl.1900 på skolan... Team 15's festkommittée är arrangörer och jag har höga förväntningar. Dock tror jag inte att jag behöver öva in ett tacktal, haha... vi spelade ju in filmer förra året och det blir prisutdelning imorgon! Skratta kommer vi garanterat att göra och enda frågan är om jag hittar en röd klänning... vi har nämligen färgtema och jag har rött. Matchar ju sådär med min svart/rosa garderob.

Inga kommentarer: