fredag 28 maj 2010

Rövträning!

Jag testade att cykla på en sån här igår :) såg ut som värsta tv-cyklisten!
Alex tog med mig på en fin runda.... 5 mil på 2h runt Uppland i solnedgången. 
Helt plötsligt var det riktigt roligt att cykla, det är ju en ny sport för mig om man säger så.
Hade ju varit riktigt kul att kunna köpa en racer och träna med Alex i sommar, men dm är ju inte gratis direkt. Det tar bra, fick ganska ont i asset, nacken och ena axeln igår och det dröjer nog ett tag innan tekniken sitter som den ska. Men snacka om skillnad mot för allt annat jag nånsin cyklat på - fort gick det och så mycket roligare! 
Sista kilometrarna spöregnade det... vi var helt dyngsura när vi kom hem och det är bra med lite tuffa förhållanden, jag gillar det! Förhoppningsvis är det finare den 12e när vi ska cykla Tjejvättern.
Det blev en varm dusch, stretching och efterrätt när vi kom hem, sen somnade man gott kan jag lova.

Nu har vi jobbat hårt hela förmiddagen, snart dags för inflyttningsfest hos Peran! PARTY!

1 kommentar:

Frida sa...

Röööööööööööööööööööövträning ;)