söndag 23 maj 2010

Memories!

Ibland vill jag bara skrika rakt ut: TA MIG TILLBAKA TILL SOMMAREN 2006!!!!!!! Kollade på filmer från den tiden idag... månaderna när jag och Frida bodde i Venice och hade det lite för bra! Det var roligt plugg, strand, Cold Stone-glass varje dag, nya vänner, poolpartyn och shopping en hel sommar i underbara L.A. och de minnena kommer aldrig försvinna! Är så glad att jag åkte dit då, jag fick ge upp en del men har aldrig ångrat att jag tog chansen och vågade lämna tryggheten för något nytt. Min magkänsla var enormt stark och den resan öppnade många dörrar och har gett mig så mycket mer än bara skulder i dollar. Jag uppfyllde mitt livs största och enda dröm. Solbrännan var ju inte fel den heller som ni ser ;) Bilden är från när Sara & Madde hälsade på oss och vi dansade hela natten på ELEMENT i Hollywood!
Som tur är har jag planer på att göra den här sommaren till en minst lika bra! Idag bokade jag båtresa till Visby på min födelsedag. Får sällskap av Fia och Lisa i år, det kommer bli en jätterolig vecka och vi har tur som får låna ett så fint hus! Har du någonting du verkligen känner för och drömmer om att göra? VÅGA gör det! Om det så handlar om att ringa ett telefonsamtal, skriva ett mail, ragga på nån eller flytta till andra sidan jorden. Livet är för kort för att inte inkludera äventyr och jag älskar känslan av att ha vågat nåt jag länge gått och drömt om eller tänkt på. Vågar man inget så vinner man inget!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH L Ä N G T A R !!!!