fredag 10 september 2010

Allt i sin ordning... en liten stund till :)

Känslan av att komma hem till Haga är sällan lugn och ro nu för tiden. Jag har alltid späckat schema när jag är hemma, sitter aldrig stilla och jag gillar det inte alltid. Men denna gång är det dock väldigt kul för jag roddar ju bröllop :) en stor ära! Och imorse hann jag med en långpromenad i skogen med älsklings-Casper och då flödar inspirationen. Lustigt det där med ensamhet som inte känns som ensamhet, ledig dag men då jobbar hjärnan som mest och en fridfull, tyst skog som ger mig sprudlande energi. Häftig känsla!
Kom hem från stan och möts av en lika vanlig syn som vovven innanför dörren...
Per vid grillen. Eller förlåt, vid morikan :) 
Jag hann slänga i mig en god hamburgare innan det var dags att möta upp min sidekick Jesper.
Perfect :)
Här soundcheckar vi i lokalen :) Det kommer bli så fint!
Jag vill ju höra Jesper dra av en spontan rocklåt imorgon om stämningen blir stel. Han vill nog att jag ska riva av nån smörig ballad... Jag tror helt enkelt vi väntar in festen, slänger ribban och kör på känsla! Är galet laddad för en rolig kväll!
Nu är dagen här - min storebror ska bli en äkta man och få sin Jenny, i nöd och lust.
Kärlek rockar fett!!!!!

Inga kommentarer: