söndag 12 september 2010

Fredrik♥Jenny 2010-09-10

Igår kl 16.40 gick dom ut från kyrkan som man och hustru, Herr och Fru Lidén!
Ett jättefint bröllop i Alnö Kyrka, där jag bland annat döpts, konfirmerats, gått ut 9an och gått luciatåg för länge länge sedan :) Vacker sång och familj & vänner på plats, Fredrik satte ribban direkt med att överraska Jenny med en egen omskrivning av Elton John's "Your song" i kyrkan. Jag är väldigt imponerad av att han klarade av att spela piano och sjunga just där och då. Vilket minne han gav oss!
Och självklart hade brudgummen fler ess i rockärmen, rockstjärna som han är i alla lägen min grymma storebror. Här inleder han festen med ett tal och en till sång - Richard Marx "Now and forever" tillägnad sin Jenny som fick en andra surprise för kvällen.
Toastarna, eller Tour Managers som vi döpte om oss till, gjorde verkligen inte hela jobbet men vi grejade vårt uppdrag och var mycket glada och nöjda efteråt. Det var härlig stämning på festen!
Stiliga Tour Managers :) Tack Jesper för att du är så bra!

Kvällen fylldes med skratt, glädjetårar, musik, sång, kärleksförklaringar, spex, en rolig film från svensexan, en snygg brudvals och en rockkonsert av Mats band "Several Species", ett underbart gäng som rev av hit efter hit och fyllde dansgolvet!
När lokalen stängde fortsatte vi i huset mitt emot till halv 6 imorse. Är det bröllop så är det!
TACK Fredrik & Jenny för att jag fick vara med och dela Er dag♥

Inga kommentarer: