torsdag 2 september 2010

So you think you can dance?

Okej, ni måste kolla på dom här klippen från kvällens final:

LYRICAL
HIPHOP
CONTEMPORARY
och dom två finalisterna Lauren och Kent HÄR.


En av mina favoritnummer med vinnaren Lauren - "If I were a boy"
Hon är verkligen så fantastisk som alla i juryn hela tiden sagt och hennes utstrålning får en annan att vilja gå och lägga sig :) Tänk om man hade tränat upp ett rörelsemönster och en smidighet som hennes, då hade man inte behövt gå på yoga vid 27 års ålder direkt, haha! LOVE HER!

Kolla in henne här också - I THINK SHE CAN DANCE! Proffsigt, sexigt, coolt, känslosamt, äkta och grymt!
Det roligaste tv-programmet som går att se på, synd att säsongen är över nu.
Och imorgon är det jazz med Jossan på Odenplan... Jag tror jag ställer mig längst bak och drar nåt gammalt över mig. Huvva.

Inga kommentarer: