måndag 6 september 2010

Båtmil framför Tjejmil

Tiden går ju galet snabbt, för ett år sen sprang disco-brudarna Tjejmilen och idag kunde vi gjort detsamma. Trodde ju jag skulle springa i år också men mycket annat kom emellan löpträningen. Nästa år är vi med igen :)

Jag har haft en väldigt rolig helg och sommarens sista dagar togs väl till vara på. Det blir ingen konst när man har så roliga kompisar att göra massa saker med.
Stockholm tors-fre med vänner jag inte sett på länge och en trevlig After work. Sen har vi hängt i Västerås och där sken solen på alla plan :) Otroligt vackert...
Vi var ute på vattnet hela dagen, åkte lite wake men det var ganska guppigt så svårt att hoppa. 13.5C varmt i vattnet :) synd att sommarvärmen försvinner ännu snabbare på sjön.
Värme fanns det i allafall gott om inomhus, vi bastade och blev bortskämda med lyxmiddag och hotellfrukost av Pers föräldrar. Och här är några glada ansikten jag fick äran att dela helgen med:
Thanks guys ♥ "follow the boat"

Avslutade idag med att förbereda examinationen med Lottie, den är imorgon och vi vill att det ska vara ÖVER nu! Jag fick lillebror på besök ikväll och han sover på soffan - hoppas på att få många besök av honom denna termin eftersom han läser sin magister här parallellt med de andra studierna i Sthlm. Kul! Nu väntar en galen vecka - är riktigt nervös inför tisdag och sen mest förväntansfull inför fredagens bröllop mellan brorsan och Jenny ♥

1 kommentar:

My sa...

Haha, nice pic. Men vad hände med våran löpträning den här sommaren egentligen =)

Hoppas examinationen är över nu och att det gick bra (well, I know it did ;-) )

Kram