torsdag 2 september 2010

Dream morning!

Recept på en grym start på dagen:
-en solig morgonpromenad med ett sommarprogram i lurarna
-en härlig pratstund med en vän
-smoothie, latte och macka till frukost i lugn och ro
-bra musik 

Jag har sovit dåligt två nätter i rad och borde inte vara såhär pigg? Ingen aning om varför jag inte kunnat sova bra, men kanske för att det är mycket som händer nu. Vi väntar... och väntar... och kämpar på med det som är kvar i skolan. Hur som helst så är jag pigg, glad och frisk och vill egentligen bara hoppa runt hela tiden :) och snart är det bröllop!!
Igår var det middag hos Peran, alltid lika mysigt och jag hade bakat en nyttig kaka som jag tog med (tack My!). Han och Andreas åker till Grekland på måndag så vi ses inte på ett tag.
I eftermiddag åker jag till Sthlm, ska dansa för Jossan och sen träffa Fia, Elin, Naja och Johanna på Söder. Jättemysigt och man ska inte glömma att ta sig tid för sina vänner. Det finns alltid tid bara man vill.
Imorgon blir en lugn dag i Sthlm, kanske lite mera dans på kvällen och sen en trevlig AW med Emax-gänget! Ser fram emot det massor, Lisa och Emma kommer också ♥


1 kommentar:

My sa...

Mums, nu blev jag sugen på kaka =) See ya soon