måndag 27 september 2010

Cheesecake Factory & W!

Vi fortsätter leka superhjältar här borta... och som superhjälte kan man ju trolla fram pengar och det gjorde vi ikväll!
Vi firade sista kvällen tillsammans den här gången med att gå till Cheesecake Factory! Där har vi varit massvis med gånger Frida & jag, man kan säga att det är lätt beroende framkallande med god mat, cheesecake, utsikt över marinan och bara allmänt grymt ställe att hänga på!
Ikväll fick vi dessutom sällskap av Peter, Terrance och Peter's roomie Martin. Very najs!
Det har varit en helg på stranden, sommaren kom hit och visade sig från sin bästa sida. Det tackar jag och Frida för, vi har fått flashbacks från sommaren 2006 då vi bodde ihop här. Igår kväll var det en bra och ljummen natt i Hollywood. Vi började hemma hos Katta med god hämtmat, tjejsnack och vatten för att sedan fortsätta till "W" som är en lounge ni inte får missa om ni ska till L.A.!
Öppet upp mot himlen, trevligt folk, bra sittplatser och grym musik! Då behöver man inte dricka annat än vatten och jag njöt av varenda sekund. Hollywood när det är som bäst, klubbarna är i mina ögon ganska överskattade.

Nu är det två dagar kvar. Två dagar som jag ska ta tillvara på och sen är jag grymt redo för att komma hem till höstvackra Sverige... och jag tar ju med mig lite av Cali hem såklart ;)

Nu ska vi kolla första avsnittet av en ny serie som verkar bra, den heter "My Generation", så ni som laddar ner kan ju spana in den och säga vad ni tycker!
Och om ni vill höra vilken radioplåga som går här så lyssna här....



Inga kommentarer: