tisdag 28 september 2010

Värmerekord i L.A.!

Ibland ska man vara försiktig med vad man önskar sig sägs det...
Jag ville ha några heta dagar här i Cali och idag var det hetaste dagen i Los Angeles sedan 1877
41C i Santa Monica och 48 grader inne i L.A!!!!
Stackars Frida var tvungen att åka till skolan som ligger i the valley där det är så hett jämt och ja, jag tror hon smälte bort... helt sjutk varmt och det går ju inte att röra sig utan att svettas ihjäl.
Nu är jag redo för lite svensk höst och om jag klagar på att det är kallt kan ni ju påminna mig om den här dagen. Ska krypa ner brevid Frida nu och vi är som två kaminer (inte kaniner!). Nog för att vi alltid är heta, men såhär mycket värme var det längesen min kropp spred :) Skickar över lite till er som behöver!
Kommer hem torsdag morgon, nu är min semester över och jag är redo att börja jobba! Lottie, nu kör vi!

Inga kommentarer: