tisdag 1 juni 2010

Inflyttningsfest & Kick-off = succé!

Vi skojar vidare på det här med att Peran hatar Sex&The City. Han fick en tavla i present i fredags :)
Och en goodie-bag :)
Längesen jag och Lotta var på fest tillsammans, riktigt kul!
Lottie är ju alltid med o alltid pepp :)
Inflyttningsfest i Perans nya fina lya rakt över gatan från mig - PERfekt!
Sånt här gillar jag, killar med gitarrer o en skön balkong!
Jag brukar ju hålla till på dansgolvet när jag är ute men i fredags satt vi länge vid ett av borden och hade trevligt. Drack vodka-cranberry för första gången på evigheter och då tänker jag bara på Frida. Och på USA. Och på Hollywood & Las Vegas. Härliga minnen!
Kvällen avslutades med att jag som vanligt fick ordna sovplats till Per's kompisar... brukar bli så eftersom han själv inte fixar det på småtimmarna utan bara drar...! Som tur är gör det inget för dom brukar ju vara snälla, Jesper har ju varit med förr haha och denna gång blev det omelett och matlagningsshow i mitt kök :) 
Jag skulle upp tidigt i lördags för att styra kick-off för Freddan & Alex och det blev en grymt bra dag! Förstår inte varifrån jag får min energi men är tacksam att jag har den!
Vi började med pilates och boxning på SATS!
Sen fick grabbarna handla och styra brunch hos mig, det gjorde dom väldigt bra, hur gott som helst! 
Efter det såg vi "Seven Pounds" och slappade järnet, enda sättet att få dessa två killar att relaxa lite!
De fick byta om och trodde nog att vi skulle ut i regnet och låta dom jobba hårt...
...så gissa om dom blev glada när det var massage och bastu som väntade :)
Inte vilken massör som helst utan världens bästa Fia kom och levererade som alltid! Lite spex a la Fia och succén var ett faktum.. ingen kan bjuda på dig själv som DU kan darling! TACK!

Sista grejen vi ordnade var en liten special-surprise till Alex.. killen som drömmer om Ferrari och med all säkerhet kommer jobba dygnet runt för att köpa en framöver. 
Han fick köra den här för att visualisera sitt mål lite mer :)
Lycklig är förnamnet! Så kul att kunna överraska honom och jag måste hålla med - vilken bil!!!
(Tack till snälla ägaren som gick med på lite provkörning!)
På kvällen gick alla hem och sov utom dom tre tappra partybrudarna som fortsatte till BJ för andra kvällen i rad. Per & co: var också ute, men denna gång blev det dans istället för dricka för mig och vi hade jättekul, träffade några gamla kollegor och lite annat löst folk!
Jag, Fia och Henriette!
Efterfest hos Peran med mera gitarrsång... fast vissa körde egen sång i form av snarkningar...haha
Två söta björnar :)

En grym helg alltså, full fart och nu är vi redo för att coacha 140 sommarlovsentreprenörer!!!
EMAX Nordic-rekryteringen är klar och vi är toktnöjda med alla deltagare. Kommer bli riktigt bra :)
Jag är dock trött som bara den så jag ska unna mig en sovmorgon imorrn, sen är det mera jobb, lite skola och förhoppningsvis en cykeltur med Alex. Kom igen nu kroppen, orka med mig!!!!!!!!


1 kommentar:

tobias sa...

Du är ju så jävla grym, chris. Blir sjukt peppad av dig och hur du lyckas ha så fullt upp och dessutom lyckas ha roligt på vägen!

Vi ska ses snart. Punkt.

Kram
Tobbe