fredag 18 juni 2010

Sommarlov - kunde ha varit!

Sista dagen i skolan denna termin. (Bara en halv termin kvar nu!) Jag missar nästa vecka eftersom vi är i Örebro. Tråkigt att skolan blivit lite lidande på slutet, jag gillar ju min utbildning så mycket men det här med att hinna allt är ju den ständiga utmaningen. 
Sommarlov...det var det längesen man hade... palmer och hav var det också ett tag sen jag såg och det hade inte skadat att sätta sig på ett flyg till LA eller Florida nu. Men jobbet väntar och sommarlov blir man inte rik på så det är bara att bita ihop och tänka att en vacker dag står jag där på beachen igen.

Hade gärna velat klona mig denna helg, men sånt är livet har jag lärt mig och allt kan inte hinnas med. Mina tankar är i allafall på TVÅ ställen denna helg :)

Det regnar i Uppsala. Jag längtar efter det här...
...och förhoppningsvis blir det av 10 juli, den helgen är jag i Sundsvall och roar mig!
Det blir annars inte mycket sommarlov men det gör inte så värst mycket, jag kommer  se till att ha en riktig GULDSOMMAR!
Det blir Uppsala, Örebro, Stockholm, Sundsvall, Visby, Danmark och kanske nåt mer ställe :) och under hela tiden ska jag jobba, det kan jag ju inte klaga på eftersom jag ändå kommer få göra en hel del! Vi hade ett möte idag igen ang vår affärsidé och det gav oss ännu mer fjärilar i magen, det är bara att köra! Drömmar är till för att uppfyllas och ingen kommer göra det åt dig!
Nu är det dags att dra ut på landet och dra på sig traileroutfiten, snygg kommer man va med andra ord!
HAPPY FRIDAY, nästa vecka är det midsommar, herregud så tiden går!!

Inga kommentarer: