torsdag 17 juni 2010

Trevlig semester, Peran!

Dagen började med en solig promenad längs ån med Lottie och Lisa. Härligt!
Sen hade vi ett intressant möte, jag hatar att vara hemlighetsfull men just nu finns det inget klart att berätta om vår närmaste framtid mer än att vi jobbar stenhårt på att få jobba med event på ett sätt som vi känner oss nöjda och glada med. Allt kommer lösa sig, det är bara så!
Resten av dagen jobbade jag och Lottie med vår workshop och sen är jag glad att jag har vänner som My som drar med mig på en springtur när jag själv inte tar mig iväg. En skön runda längs ån och sen kom jag hem till det här...
Inte Fredde Schiller direkt, men Peran gör sitt bästa vid grillen och gott blev det!
Han, jag och Andreas käkade grillat kött, snackade tjejer och kollade fotboll. Jag är kanske inte som alla andra tjejer men det har jag aldrig hävdat =)jag gillar såna här kvällar! Imorgon åker Per till Sundsvall och har nåt som kallas semester... Inget jag känner till, men det är tydligen nåt man tar ut som anställd och kan lata sig i några veckor fast få lön samtidigt.  Hm... :)
Själv ser jag fram emot CSN och lite lön nästa vecka, kanske fixar jag hyran även i juni. Vore ju bra, less på att vara fattig student nu kan jag lova! LÄNGTAR efter att börja tjäna mer egna pengar och känna mig lite mer vuxen. Börjar bli dags för det!
Igår kväll spelade vi brännboll och tar man på sig jeansshorts får man skylla sig själv att det blir svårt att springa. Per löste det med att använda min sjal som skärp :)

Imorgon är det fredag igen och vi ska ha Förhandlingsteknik i skolan och sen är det dags för fest ute hos Johanna i Långhundra. Tema: Trailer/Camping. Jag kommer garva ihjäl mig!

Inga kommentarer: